ارتباط با ما در

جالب ترین گجت هایی که تا حالا ندیده اید

انسان‌ها در طول تاریخ بشریت، همیشه به دنبال آرامش و راحتی بوده‌اند و برای رسیدن به این مهم خلاقیت خود را به کار گرفته‌اند.

منتشر شده

انسان‌ها در طول تاریخ بشریت، همیشه به دنبال آرامش و راحتی بوده‌اند و برای رسیدن به این مهم خلاقیت خود را به کار گرفته‌اند. نتایج به کار گرفتن خلاقیت انسان، ساخت وسیله‌هایی تحت عنوان گجت (Gadget) است. گجت یا ابزارک، وسیله‌ای است که با هدف آسان و راحت‌تر ساختن زندگی انسان طراحی و تولید می‌شود. به عنوان انسان‌های قرن ۲۱، ابزارک‌ها سر تا سر زندگی ما را احاطه کرده‌اند. از وسایل خانگی موجود در آشپزخانه و اتاق‌های شما گرفته تا همین گوشی موبایل یا لپ‌تاپی که با آن مشغول به خواندن این مطلب هستید؛ همه انواع معمول و پر استفاده از ابزارک هستند. اما جالب است بدانید دنیای گجت‌ها حد و مرزی ندارد و هر ساله ابزارک‌های متنوع، جالب و کاربردی جدیدی به بازار عرضه می‌شوند که می‌توانند یکی از دغدغه‌های مشترک همه انسان‌ها یا دست کم تعداد قابل توجهی از آن‌ها را حل کنند. در ادامه با سه مورد از جالب‌ترین گجت‌هایی که احتمالاً تا به حال ندیده‌اید آشنا خواهید شد.

Switch Bot (ربات پرده)

در زندگی شلوغ امروزی، دغدغه انسان‌ها می‌تواند بسیار ساده باشد. به عنوان مثال برای برخی، از جا بلند شدن برای باز و بسته کردن پرده‌ها ممکن است کار سختی به نظر برسد و تمایل دارند شخص دیگری این‌کار را به جای آن‌ها انجام دهد. این ربات که با نام Smart curtain robot نیز شناخته می‌شود به رباتی گفته می‌شود که می‌تواند هر پرده‌ای را به یک پرده هوشمند تبدیل کند. این ربات کوچک بی‌سیم که توسط باتری شارژ می‌شود و توانایی حفظ انرژی تا ۸ ماه را نیز داراست، با وصل شدن به چوب پرده، پرده خانه شما را به پرده‌ای هوشمند تبدیل می‌کند که با گوشی موبایل از راه دور قابلیت باز و بسته شدن را دارد اما این تمام ماجرا نیست. شما می‌توانید برای این ربات برنامه زمانی تنظیم کنید تا در ساعات خاصی باز یا بسته شود. به عنوان مثال اگر نور آفتاب بهترین محرک شما برای بیدار شدن است کافیست که برنامه ربات را برای ساعت ۶ صبح تنظیم نموده تا با تابیدن آفتاب به درون اتاق، بهتر بتوانید از تخت دل بکنید.

همچنین خوب است بدانید این ربات دارای سنسور نور نیز می‌باشد. سنسوری که با فعال شدن می‌تواند در حضور نور، پرده را باز و در غیاب آن، آن را ببندد.

Motion pillow (بالش ضد خروپف)

یکی از مشکلات رایج میان زوج‌های جوان، خر و پف کردن یکی از آن‌ها به هنگام خواب است. این مسأله می‌تواند خواب دیگری را به هم‌زده و همه ما می‌دانیم که از دست رفتن کمیت و کیفیت خواب چه مسأله فاجعه باری است. از طرفی افرادی که خر و پف می‌کنند نیز از این وضعیت راضی نیستند. اگر شخص شما یا یکی از اعضای خانواده‌تان هم با چنین مشکلی روبرو هست با یکی از جالب‌ترین گجت‌های طراحی شده آشنا شوید. Motion pillow که می‌توان آن را نوعی بالش ضد خر و پف دانست، جوری طراحی شده است که می‌تواند تشخیص دهد شخصی که بر روی آن سر گذاشته است در حال خر و پف کردن است یا نه. پس از تشخیص این مسأله، به وسیله تنظیم باد ۴ کیسه هوایی موجود در آن، وضعیت بدنی فرد را تغییر داده تا مسیر عبور هوای تنفسی باز شود و خر و پف او متوقف شود. با این گجت نجات بخش، هم فرد خر و پف‌کننده و هم اطرافیان او از خوابی آسوده و راحت برخوردار خواهند شد.

Mug warmer

لذت نوشیدن یک نوشیدنی گرم و دلچسب همانند چای، قهوه، نسکافه و… در روز‌های سرد می‌تواند حال و هوای شما را عوض کند. اما همه ما هنگام انجام فعالیت‌های گوناگون ممکن است به کلی توجه خود به نوشیدنی گرم درون ماگ خود را از دست بدهیم و وقتی به یاد آن بیافتیم که سرد، بی‌مزه شده است. این مسأله یکی از اتفاقات ناراحت‌کننده مشترک است که به وسیله اختراع این گجت، راه حل آن پیدا شده است. این ابزارک که به آن گرم نگهدارنده لیوان نیز گفته می‌شود می‌تواند با اتصال به برق، لیوان شما را گرم نگه دارد. شما می‌توانید از بین دما‌های ۴۰، ۵۵ و ۷۰ دمای دلخواه خود را انتخاب نموده و برای ۲، ۴، ۶ و حتی ۸ ساعت ماگ شیشه‌ای یا سرامیکی خود و محتویات درون آن را گرم نگه دارید.

خرید گجت از فروشگاه گجت ویوک

فروشگاه گجت ویوک یک فروشگاه گجت معتبر است که شما می‌توانید در آن انواع مختلف گجت‌های جدید، کاربردی و جذاب را بیابید و با خرید آن، درب منزل تحویل بگیرید. جهت کسب اطلاعات بیشتر و خرید از فروشگاه گجت ویوک می‌توانید به سایت آن به نشانی اینترنتی https://viook.com/ مراجعه نمایید.

جهت ثبت دیدگاه کلیک کنید

دیدگاه ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ادامه مطالعه

 

از دست ندهید

Copyright © 2018 JamehIrani. تمامی حقوق این پایگاه مطابق قانون متعلق به جامعه ایرانی است. استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.