ارتباط با ما در

تبلیغات گوگل بهترین شیوه بازایابی اینترنتی

تبلیغ اینترنتی در حال حاضر واژه ی پر رونقی شده است که همه روزه برای کسب و کارهای مختلف به گوشمان می خورد. در این بازاریابی شما به شبکه ی گسترده ای از افراد بدون محدودیت های مرزی و زمانی دسترسی خواهید داشت.

منتشر شده

بازاریابی اینترنتی چیست؟

تبلیغ اینترنتی در حال حاضر واژه ی پر رونقی شده است که همه روزه برای کسب و کارهای مختلف به گوشمان می خورد. در این بازاریابی شما به شبکه ی گسترده ای از افراد بدون محدودیت های مرزی و زمانی دسترسی خواهید داشت. بنابراین مسلم است که ارقام فروشتان از این روش می تواند نجومی شود. برخی از روش های بازاریابی اینترنتی مانند استفاده از وب سایت یا برخی شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام بیشتر در جامعه نفوذ داشته اند. به همین دلیل وقتی با صاحبان کسب و کار سنتی در مورد روش های جدید بازاریابی مانند بازاریابی آنلاین صحبت کنید، اولین چیزی که به ذهنشان خطور می کند همان وب سایت یا اینستاگرام است. دانش این نوع بازاریابی اگرچه بسیار ساده به نظر می رسد، اما نیاز به وقت و آموزش دیدن به صورت تخصصی دارد. در غیر این صورت دنیای آنلاین برایتان مانند جنگلی می شود که مسیر را گم کرده اید و در آن سرگردان می شوید. از طرفی بازاریابی آنلاین یا دیجیتال امروزه چنان جایگاه محبوبی در میان مردم پیدا کرده است که اگر بخواهید آن را نادیده بگیرید نسبت به رقبایتان خیلی خیلی عقب می مانید. برخی از کسب و کارهای سنتی که هیچ جوره حاضر به استفاده از این ابزار نبوده اند، حتی تا مرز ورشکستگی نیز پیش رفته اند.

بررسی رفتار مشتری

شما می توانید از طریق بازاریابی اینترنتی به راحتی رفتارهای مشتریانتان را بررسی کرده و در جهت پیشرفت کسب و کارتان از آن استفاده کنید. وقتی شما تنها در بازار سنتی فعالیت می کنید، اگر مشتری شما ناراضی باشد دیگر به سراغتان نمی آید و شما نیز هیچ گاه عیب کار خود را متوجه نخواهید شد. اما در بازاریابی اینترنتی به دلیل تعامل بالا و صمیمانه ای که بین صاحبان کسب و کار و مشتریان وجود دارد شما می توانید به راحتی از سلیقه مشتریان، سن آن ها، نیازهایشان بر اساس محل زندگی و … اطلاعات مفیدی کسب نمایید و در همان مسیر کسب و کارتان را بهبود دهید. همچنین فضاهای اینترنتی طوری است که افراد جرات بیشتری برای انتقاد دارند و اگر کار شما یا محصولاتتان نقصی داشته باشند، آن را به راحتی بیان خواهند کرد. در نتیجه شما هم مشکل کار را متوجه شده و با برطرف کردنش باعث رونق کسب و کارتان می شوید.

هزینه‌های اجرایی پایین

یکی از بهترین و مهم ترین مزایای استفاده از ابزارهای بازاریابی اینترنتی نیاز به هزینه های اجرایی پایین است. چنان چه اگر از بسیاری از افراد موفق در این زمینه سوال کنید به شما خواهند گفت که در ابتدا بدون سرمایه گذاری و یا با هزینه های بسیار کم، کسب و کار آنلاین خود را آغاز کرده اند. البته مهم ترین سرمایه ی این افراد وقت و حوصله شان بوده است که با تمرکز بالا روی کارشان گذاشته اند. از طرفی بازاریابی های آنلاین مانند بازاریابی های سنتی مثل پخش تراکت، زدن بیلبورد، آگهی های تلویزیونی و …. به پول کلان نیاز ندارند و شما می توانید با صرف هزینه ی کمتر حتی نتایج بسیار بهتری نسبت به بازار سنتی کسب نمایید.

رسیدن به جامعه ی هدف مناسب

شما در بازار سنتی به سختی می توانید جامعه ی هدف مناسب را جذب کنید و این کار نیاز به پول و زمان زیادی دارد. اما در بازاریابی آنلاین روش ها و تکنیک هایی وجود دارد که شما می توانید مشتریان خود را دسته بندی کرده و خدمات یا کالاهایتان را به صورت هدفمند ارائه دهید. این دسته بندی ها ممکن است از جهت های مختلف مانند سن، علایق؛ محیط زندگی و … انجام شوند که به صورت مستقیم به نوع محصولات یا خدمات شما نیز بستگی دارد.

 

استفاده از شبکه های اجتماعی

با اینکه وب سایت می تواند نتایج ماندگارتری در زمینه بازاریابی اینترنتی برای شما فراهم کند، اما ممکن است شما به دلایل مختلف دوست نداشته باشید از این روش کسب و کارتان را بهبود دهید. در نتیجه بهتر است شما از شبکه های اجتماعی مختلف مانند یوتیوب، اینستاگرام، تلگرام و … استفاده کنید. کسب و کار شما در این شبکه ها زمانی موفق خواهد شد که کارتان دارای نظم باشد و دائما به تولید محتوا و انتشار آن ها بپردازید تا مخاطبان قبلی را نگه داشته و مخاطبان جدید را جذب کنید. البته این موضوع برای تولید محتوا در وب سایت نیز صدق می کند. خوبی استفاده از شبکه های اجتماعی افزایش تعامل شما با مشتریان و ایجاد یک محیط صمیمانه است. به علاوه فراموش نکنید که اگر بتوانید مشتریان خود را در شبکه های اجتماعی راضی نگه دارید، طولی نخواهد کشید که آن ها مشتریان زیادی به شما معرفی خواهند کرد و ناگهان کسب و کار شما با یک جهش عالی روبرو می شود.

 

استفاده از تبلیغات کلیکی گوگل یا PCC

بازاریابی اینترنتی از طریق تبلیغات کلیکی امری دوجانبه است و می توان گفت یک حالت برد- برد دارد. معمولا برای این روش یک شرکت بین تبلیغ دهنده و تبلیغ کننده واسطه می شود. به این صورت که فرد تبلیغ کننده باید به ازای هر کلیکی که روی بنرهای تبلیغی او انجام می شود، هزینه ای را به آن شرکت پرداخت کند. خب این بنرها در کجا قرار داده می شوند؟ این بنرها معمولا باید روی سایت ها یا شبکه های اجتماعی قرار بگیرند که تعداد قابل توجهی مخاطب دارند. زحمت جمع آوری این مخاطبان با صاحب آن سایت یا شبکه اجتماعی بوده است.یکی از این پلتفرم های کلیکی گوگل ادز میباشد شما میتوانید برای سفارش تبلیغات در گوگل  کلیک کنید.

بنابراین به ازای هر کلیکی که روی بنرهای تبلیغاتی می شود، فرد دارنده سایت یا شبکه های اجتماعی مبلغی را از آن شرکت دریافت خواهد کرد. بنابراین با این کار فرد تبلیغ کننده می تواند از جامعه مشتریان دیگران استفاده کند و کسی هم که سایت و شبکه اجتماعی خود را با فعالیت و تولید محتوا طوری پیش برده است که مخاطبان زیادی جذب کرده، از این روش به درآمد خوبی می رسد. در این میان شرکت واسطه درصدی را از هزینه پرداخت کننده برای خود بر می دارد.جهت تبلیغات در گوگل میتوانید با کلیک خرید کلیک گوگل وارد سایت adwords20.com شوید.

جمع بندی

همان طور که ملاحظه کردید در حال حاضر شبکه های اینترنتی به قدری گسترده شده اند که استفاده از آن ها برای جذب مشتریان وفادار و تبدیل مشتریان بالقوه به مشتریان خریدار، اجتناب ناپذیر است. به علاوه شیوه ها و ابزارهای مختلفی برای انجام بازاریابی اینترنتی وجود دارد. اگرچه در ظاهر استفاده از این روش ها ساده به نظر می رسد، اما بدون دیدن دوره های آموزشی و انجام فعالیت های لازم به صورت منظم قطعا موفق نخواهید شد. البته می توانید این کار را با سرمایه گذاری، به شرکت هایی که خدمات این چنینی را ارائه می دهند نیز بسپارید و با خیال راحت منتظر نتیجه آن باشید. اما چیزی که بازار آنلاین را نسبت به بازارهای سنتی بسیار جذاب کرده، این است که هر فردی با هر مقدار سرمایه و توانایی می تواند به طور گسترده در این فضا فعالیت داشته باشد و به نتایج عالی دست یابد.

جهت ثبت دیدگاه کلیک کنید

دیدگاه ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ادامه مطالعه

 

از دست ندهید

Copyright © 2018 JamehIrani. تمامی حقوق این پایگاه مطابق قانون متعلق به جامعه ایرانی است. استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.