ارتباط با ما در

معرفی برترین برند های تشک در ایران

تشک خوشخواب ۱۳۳۸ فعالیت خود را در زمینه تولید تشک آغاز نموده است.کارخانه خوشخواب جزء اولین کارخانه ها در زمینه تولید کالای خواب  می باشد.

منتشر شده

گذشته از اینکه هر شرکتی محصولاتش را با سلیقه خودش نام‌گذاری می‌کند، اغلب تشک‌ها به چند دسته‌ کلی تقسیم می‌شوند. گروه اول تشک‌های طبی هستند. معمولا پزشکان به کسانی که کمردرد دارند، تشک‌های طبی را توصیه می‌کنند. این مدل فنر ندارد و تکان نمی‌خورد. تشک‌های فنری خیلی راحت‌اند و به‌ویژه برای افراد سنگین‌وزن پیشنهاد می‌شوند. تشک‌های پاکت اسپرینگ که به فنر منفصل هم معروف‌اند، پرطرف‌دار و باکیفیت‌اند؛ چراکه شکل بدن هر کسی را به خود می‌گیرند و موقع غلت‌زدن، تکان نمی‌خورند..

تشک خوشخواب

تشک خوشخواب ۱۳۳۸ فعالیت خود را در زمینه تولید تشک آغاز نموده است.کارخانه خوشخواب جزء اولین کارخانه ها در زمینه تولید کالای خواب  می باشد. که با ۶۰ سال سابقه مفید در این زمینه ضمن کسب تجربه و استفاده از دانش به روز دنیا از قافله تغییرات در زمینه تولید کالای خواب عقب نمانده و اطلاعات و خط تولید خود را با تغییرات تکنولوژی دگرگون کرده است قدمت برند خوشخواب به حدی است که بسیاری از مشتریان و کاربران به جای عنوان تشک از کلمه خوشخواب استفاده می کنند. برند خوشخواب ضمن به کارگیری جوانان مستعد و با استعداد ایرانی در خط تولید و ایجاد اشتغال با نمایندگی فعال در سراسر ایران دسترسی به کالای خواب با کیفیت را آسان نموده است

تشک خوشخواب از برترین لوازم اتاق خواب میباشد که با توجه به تنوع محصولات آن در بازار، انتخاب یک نمونه مناسب حائز اهمیت است؛ زیرا در صورتی که تشک غیر استاندارد باشد، فرد را دچار بیماری های عضلانی می‌کند که رایج ترین آن ها دیسک کمر میباشد.

تشک رویا

ویژگی تشک رویا

  1. تمام مراحل تولید با دستگاه های پیشرفته و در خط تولید مکانیزه انجام می شود.
  2. تولید صفر تا صد مواد اولیه در خود کارخانه، قیمت نهایی و تمام شده تشک رویا را به حداقل خواهد رساند. و سود نهایی را برای مشتری به ارمغان خواهد آورد.
  3. کیفیت مواد اولیه طول عمر بالای تشک رویا را به دنبال خواهد داشت و کاربران این محصولات تا مدت زمان طولانی از دغدغه خرید تشک نو رهایی می یابند.
  4. خدمات پس از فروش تشک رویا در طول مدت گارانتی اشکالات احتمالی محصول را بیمه خواهد کرد.
  5. استفاده از دانش روز دنیا برای طراحی تشک رویامتناسب با آناتومی بدن هموطنان ایرانی و شرایط آب و هوایی ایران نتیجه مطلوب در تجربه خوابی راحت و دلنشین را خواهد داشت.
  6. تنوع در مدل ها ی تشک رویا با طراحی ساده و منحصر به فرد تمام سلایق را پوشش خواهد داد.

بیشتر: تشک رویا اولترا ۲

تشک سفارشی رویا

گاهی برخی از کاربران به صورت سفارشی اقدام به به تهیه تختخواب در ابعادی غیر استاندارد می نمایند یا به علت ناآگاهی در هنگام خرید تختخوابی غیر استاندارد را تهیه می نمایند بنابراین باید به دنبال مراکزی برای سفارش تشک در ابعاد مورد نظر باشند. در خرید تشک رویا بنابرسلیقه و نظر مشتری ساخت اینگونه ازتشک ها را از مدل تشک بونل به عهده می گیرند. قیمت این تشک ها بسته به سایز با توجه به قیمت تشک استاندارد نزدیک به آن بدون تخفیف محاسبه می شودو ۲۰ درصد به مبلغ بدون تخفیف جهت تهیه سفارشی آن در خط تولید اضافه خواهد شد.

تشک پارمیس

شرکت پارمیس با سابقه در زمینه تولید کالای خواب با کیفیت از بهترین مواد اولیه، تکنولوژی روز دنیا را به خدمت گرفته است . و افتخار دارد در همراهی با سایر برندهای مطرح ایرانی سهمی بسزا در در بازار خرید وفروش تشک های صد در صد ایرانی ،حاصل کار و تلاش جوانان با انگیزه وطن عزیزمان ایران ایفا کند. این محصولات با قیمت هایی استثنایی و مقرون به صرفه تولید و روانه بازار داخلی می شوند.تا هر نوع سلیقه با توان مالی را پوشش دهند.

شرکت تشک پارمیس با سابقه در زمینه تولید کالای خواب با کیفیت از بهترین مواد اولیه، تکنولوژی روز دنیا را به خدمت گرفته است . و افتخار دارد در همراهی با سایر برندهای مطرح ایرانی سهمی بسزا در در بازار خرید و فروش تشک های صد در صد ایرانی ،حاصل کار و تلاش جوانان با انگیزه وطن عزیزمان ایران ایفا کند. این محصولات با قیمت هایی استثنایی و مقرون به صرفه تولید و روانه بازار داخلی می شوند.تا هر نوع سلیقه با توان مالی را پوشش دهند.

تشک رویال

شرکت رویال که تشابه اسمی زیادی با رویا دارد، از سال ۱۳۷۲ کارش را شروع کرده است. به نظر می‌رسد نمونه‌هایی تقلبی از محصولات رویال وجود دارد؛ به همین دلیل هم شرکت برای هر محصول، شماره سریال جداگانه‌ای درنظر گرفته است تا خریدار بتواند از اصل‌بودن کالا مطمئن شود. این شماره سریال را به سرشماره‌ای که در سایت رسمی رویال آمده است، پیامک می‌کنید. ضمن اینکه روی تشک‌های اصل رویال، هولوگرام نصب شده است. این شرکت تشک‌هایش را با نام‌های مختلف دسته‌بندی کرده است، مثل آسافرم، کامفورتر، کاسپین و رمانتیک

فروشگاه اینترنتی خوابکو

فروشگاه اینترنتی خوابکو در حال حاضر تخصصی ترین و کامل ترین فروشگاه اینترنتی تشک و کالا خواب جهت بررسی؛ آشنایی و خرید جدید ترین محصولات در سرویس خواب برای تمامی گروه های سنی میباشد و میتواند نیاز تمامی مشتریان و کاربران با انواع سلیقه هارا برطرف کند.

فروشگاه اینترنتی خوابکو این امکان را برای شما فراهم کرده که به راحتی هر کجای ایران که باشید به بهترین شرکت های تشک از جمله تشک رویا,  با قیمت مصوب شرکتی دسترسی پیداکنید و یک انتخاب مناسب با توجه به نیاز شما و حمل رایگان,  پرداخت در محل,  میتواند منجبر به یک خرید رضایت بخش باشد . با توجه به بازار متنوع و سردرگم کننده  کالای خواب,  خوابکو سعی در آشنایی مشتریان خود با کالاهای اصلی و با کیفیت دارد که  دارای گارانتی معتبر و سطح کیفیت بالا باشد.

جهت ثبت دیدگاه کلیک کنید

دیدگاه ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ادامه مطالعه

 

از دست ندهید

Copyright © 2018 JamehIrani. تمامی حقوق این پایگاه مطابق قانون متعلق به جامعه ایرانی است. استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.