ارتباط با ما در

مدیرکل خانه ایثارگران استان تهران:

سخنان امام خامنه‌ای فصل‌الخطاب است/ خدمت به جامعه ایثارگری جزو دغدغه‌های مسوولان باشد

اکبر حیدریان با بیان اینکه رهنمود‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی سرلوحه فعالیت‌های خانه ایثارگران است، گفت: خدمت به جامعه ایثارگری جزو دغدغه‌های مسوولان باشد.

منتشر شده

به گزارش جامعه ایرانی؛ اکبر حیدریان مدیرکل خانه ایثارگران استان تهران در دهمین جلسه تحلیل و بررسی بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی که امروز (چهارشنبه) در اتاق اصناف شهرستان ری برگزار شد، با بیان اینکه خدمت به جانبازان و ایثارگران باید جزو دستورکار‌های تمام مسوولان باشد، اظهار داشت: عمل مسئولین را باید با توجه به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی بسنجیم؛ چراکه مسوولانی انقلابی و ولایتی خواهند بود که مطیع اوامر و عمل‌کننده به بیانات و رهنمود‌های ایشان باشند.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه امنیت، اقتدار و امنیت کشورمان مرهون مجاهدت‌های رزمندگان و شهدای دوران هشت سال دفاع است، گفت: خدمت به جانبازان و ایثارگران جزو دغدغه‌های مهم و بزرگ خانه ایثارگران است و ما در این زمینه از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد.

مدیرکل خانه ایثارگران استان تهران با اشاره به پیش رو بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: مردم باید با هوشمندی هرچه تمام و با شناخت و آگاهی کامل نسبت به خصوصیات رفتاری و کرداری کاندید‌ها به کسانی رای دهند که خدمت به ملت و کشور را اولویت کار‌های خود قرار داده باشند.

حیدریان با تاکید بر اینکه رهنمود‌های حضرت امام خامنه‌ای در تمام زمینه‌ها حلال مشکلات جاری کشور است، تصریح کرد: اگر تمام مسوولان در هر پست و مقامی که هستند بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی را سرلوحه تمام برنامه هایشان قرار دهند، مطمعنا وضعیت ملت و کشور مطلوب‌تر خواهد شد.

مدیرکل خانه ایثارگران استان تهران با بیان اینکه یکی از ویژگی‌های بارز، ولی فقیه ریزبینی و زیر نظر داشتن دقیق تمام تحرکات و فعالیت‌های دشمن است، گفت: با همدلی و اتحاد ملت و گوش به فرمان بودن مسوولان نسبت به بیانات و رهنمود‌های حضرت امام خامنه‌ای وضعیت کشور در تمام زمینه‌ها بهبود پیدا خواهد کرد.

انتهای پیام/

جهت ثبت دیدگاه کلیک کنید

دیدگاه ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ادامه مطالعه

 

از دست ندهید

Copyright © 2018 JamehIrani. تمامی حقوق این پایگاه مطابق قانون متعلق به جامعه ایرانی است. استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.