ارتباط با ما در

آمار انتصاب مدیران زن در استان‌ها/ بوشهر و گیلان در صدر

در جلسه هیات دولت، کارنامه انتصاب زنان در پست های مدیریتی دولتی در کل کشور توسط معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده ارائه شد.

منتشر شده

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی معاونت امور زنان و خانواده، بر اساس این گزارش مدیران زن در همه سطوح از۱۳.۷ درصد در سال ۱۳۹۶ به ۱۸.۶ درصد در سال ۹۸ افزایش یافته و به طور کل انتصاب مدیران زن طی دو سال اخیر شاهد رشد ۳۶ درصدی بوده است.

این گزارش حاکیست مدیران زن در استانداری از ۶.۲ درصد در سال ۹۶ به ۹.۲ درصد در حال حاضر افزایش یافته و در مجموع شاهد رشد ۴۸.۷ درصدی انتصاب مدیران زن در استانداری، فرمانداری و بخشداری ها در دو سال اخیر بوده ایم.

مقایسه میان مدیران عالی، میانی و پایه طی دو سال اخیر نشان می دهد که در بخش مدیران عالی از ۲.۵ به ۵/۵ درصد، در بخش مدیران میانی از ۶.۹ درصد به ۹.۳ درصد و در بخش مدیران پایه از۱۶.۹ درصد به ۲۳ درصد دست یافته ایم.

جدول دیگری که نمایشگر درصد مدیران استانداری ها و مدیران کل دستگاهی زن در استان های کشور است نشان می دهد، کمتری میزان انتصاب مدیران زن در استان قم و بیشترین آنها در استان بوشهر بوده است. بعد از بوشهر به ترتیب استان های گیلان، چهارمحال و بختیاری، هرمزگان، البرز، سمنان و لرستان بیشترین انتصابات مدیران زن را به خود اختصاص داده اند.

بعد از استان قم، استان های خوزستان، آذربایجان شرقی، کهگیلویه و بویراحمد، خراسان رضوی و اصفهان نیز کمترین میزان انتصابات را داشته اند.

انتصاب زنان در مدیریت استان‌ها (اینفوگرافی)

انتصاب زنان در مدیریت استان‌ها (اینفوگرافی)

 

از دست ندهید

Copyright © 2018 JamehIrani. تمامی حقوق این پایگاه مطابق قانون متعلق به جامعه ایرانی است. استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.