ارتباط با ما در

اعلام آمار سالمندان کشور/اجرای مرحله اول جمع آوری کودکان خیابانی

مدیرکل بهزیستی شهر تهران با اشاره به اینکه تعداد سالمندان در سال ۱۴۳۰ به ۱۰ میلیون نفر می رسد، از پیر شدن جمعیت کشور طی سال های آینده خبر داد.

منتشر شده

محمدرحیم فاضلی‌نژاد با اشاره اینکه جمعیت سالمندی تا سال ۱۴۰۵ از ۵ میلیون نفر به ۱۰ میلیون نفر تا ۱۴۳۰ خواهد رسید، گفت: یک چهارم جمعیت کشور را سالمندان تشکیل می‌دهند.

وی تصریح کرد: با توجه به این شرایط باید رفاه و سلامت نسل جوان و میانسال از اولویت‌های کاری دستگاه‌ها و سازمان‌ها باشد.

مدیرکل بهزیستی شهر تهران ادامه داد: یکی از سیاست‌های جدید سازمان بهزیستی در دوره جدید شفاف سازی و بازنگری در فعالیت‌ها و برنامه‌های سازمان است که این موضوع در بهزیستی شهر تهران نیز مورد توجه قرار گرفته است.

فاضلی نژاد افزود: راه‌اندازی سامانه شفافیت از مواردی است که در دستور کار قرار گرفته است که این کار در راستای افزایش اعتماد عمومی و مشارکت آحاد جامعه است.

وی با اشاره به برنامه ریزی بهزیستی شهر تهران در ارتباط با جمع آوری و ساماندهی کودکان کار و خیابانی اظهار کرد: این موضوع در دستور کار قرار دارد و فاز نخست آن از اول تیر با همراهی فرمانداری در حال اجرا است.

جهت ثبت دیدگاه کلیک کنید

دیدگاه ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ادامه مطالعه

 

از دست ندهید

Copyright © 2018 JamehIrani. تمامی حقوق این پایگاه مطابق قانون متعلق به جامعه ایرانی است. استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.