ارتباط با ما در

۱۰ اشتباه ساده برای آنکه از محل کار اخراج شوید

اکثر کارمندان اداری با این تفکر کار خود را آغاز می‌کنند که هرگز قرار نیست اخراج شوند. در واقع این یک تقدیری است که ابتدا برای کارمندان نالایق اتفاق می‌افتد.

منتشر شده

موارد پایین از اصولی ترین ملاحظات محل کار می‌باشند، که می‌بایست به آنها دقت کرد:

۱- دروغ نوشتن در فرم درخواست کار یا رزومه کاری

از ابتدا حقیقت را بگویید زیرا شما مسئول تمام اطلاعاتی خواهید بود که در فرم خود می‌نویسید و کارفرمای شما آن ها را چک خواهد کرد. معمولاً پیشینه آموزشی با یک ماه پس از استخدام چک می شود و خودش را نشان می دهد.

۲- پشت سر دیگران غیبت کردن

شما هرگز نمی‌دانید چه کسی در حال گوش کردن به حرف شما است، به قولی دیوار موش دارد و موش گوش. لذا بهترین کار این است که هرگز چیزهایی را که می شنوید تکرار نکنید که این شایعات هزینه سنگینی برای شما دارد که آن عدم اطمینان افراد نسبت به شما یعنی به کار شما می شود.

۳- بیش از حد با تلفن شخصی صحبت کردن

هرگز ساعت کاری خود را صرف تلفن‌های شخصی نکنید چون از عوامل اصلی اخراج افراد می‌باشد.

۴- جستجو کردن در اینترنت بیش از اندازه

صرف کردن زمان کاری خود در اینترنت (به جز موارد کاری) و چک کردن وب سایت های مورد علاقه، ایمیل شخصی و شبکه های اجتماعی و چت در محل کار اکیداً ممنوع است. چرا که می تواند دلیلی برای اخراج شما باشد.

۵- حد اعتدال بین روابط خود و مدیریت

ایجاد روابط دوستانه با مدیریت در محیط کار از اهمیت بالایی برخوردار است اما دقت داشته باشید که حد ارتباط را کنترل کنید در غیر این‌صورت نزدیکی بیش از حد و کنترل نکردن روابط می‌تواند باعث دلزدگی مدیر و اخراج شما شود.

۶- آمار و ارقام را دوباره چک کنید

اگر با آمار و ارقام سروکار دارید، دقت خود را دو چندان کنید. یک صفر بی‌ارزش می‌تواند در ماندگار بودن یا اخراج شما تاثیرگذار باشد.

۷- دوری کردن از همکاران

برای این که کار خود را به نحو احسن انجام دهید، شما نیاز به همکاری، حمایت و حسن نیت افراد دور و بر خود دارید. اگر این چیزها را ندارید، شما احتمالاً یک مدیر موثر نخواهید شد. دوری کردن از کسانی که با آن ها کار می کنید می تواند باعث جایگزینی شما با افراد دیگری که با آن ها خوب کار کنند شود.

۸- اشتباه و خطای خود را بپذیرید

مسئولیت شغل خود را به عهده بگیرید.اگر اشتباهی می‌کنید، آن را قبول کنید و سعی نکنید که آن را بپوشانید یا با توضیحات بی ربط وضع را بدتر کنید یا کسی دیگر را مسئول اشتباه خود بدانید.

۹- ارزش برای ساعت کاری

برا ی شروع زمان کاری خود ارزش قائل نبودن و درخوست مرخصی های مکرر و یا عدم حضور بدون درخواست مشتری و از همه بدتر اطلاع نداشتن سایر همکاران از روند کار شما در دوران مرخصی، که این مرخصی منجر به تویق انداخته شدن کارها می شود.

۱۰- سرباز زدن و درست انجام ندادن مسئولیت

افرادی که همیشه در پذیرفتن مسئولیت های جدید مشتاق هستند از ارزش خاص تری در شرکت یا سازمان برخوردارند تا افرادی که مدام از مسئولیت های خود گله مند و یا حتی نمی توانند مسئولیت خود را به طور کامل درست انجام دهند.

 

آخرین اخبار

توییت کدخدایی درباره اختلاف فقهای عضو شورای نگهبان

روحانی در مراسم رونمایی از «باور۳۷۳»:

«باور۳۷۳» از «اس۳۰۰» قوی‌تر است/ اولین فراری ازمنطقه، آمریکایی‌ها هستند

ترامپ: من منتخب وعده جنگ تجاری با چین هستم

رئیس سازمان برنامه و بودجه:

پرداخت پاداش بازنشستگان ۹۷ از هفته آینده آغاز می‌شود

با حضور رئیس جمهور؛سامانه موشکی بُرد بلند باور ۳۷۳ رونمایی شد

نقش کمرنگ احیای وزارت بازرگانی بر کنترل قیمت اقلام اساسی/ مافیای واردات بیدار شدند

آسیب‌های نبود عزت نفس در زندگی مشترک چیست؟

علی جلیلی در گفت‌وگو با جامعه ایرانی بررسى كرد؛

چرا نگاه مردم به بانک‌ها نفرت‌آور است؟

داستان ظریف از سفر به سرزمین‌های اسکاندیناوی

دیدار مالک نفت‌کش توقیف‌شده انگلیس با ظریف

دیپلماسی کواکبیان در ترکیه

اظهارات نقوی حسینی در مورد مذاکره با آمریکا

واکنش سردار فدوی به حضور ناوهای خارجی در خلیج فارس

راهکارای مهمی که نمی گذارد طلاق بگیرید!

توصیه‌های رهبر انقلاب به مسئولین برای حل مشکلات کشور

از دست ندهید

Copyright © 2018 JamehIrani. تمامی حقوق این پایگاه مطابق قانون متعلق به جامعه ایرانی است. استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.