ارتباط با ما در

نشریه اکسپرس مطرح کرد

کدام سبزیجات سیستم ایمنی بدن را تقویت می‌کنند؟

خوردن قارچ به طور روزانه می تواند سیستم ایمنی بدن شما را تقویت کند و حتی از فوت ناگهانی نیز جلوگیری کند.

منتشر شده

جامعه ایرانی– برای زندگی سالم و طولانی مصرف غذاهای سالم، برخورداری از یک رژیم غذایی متوازن و انجام ورزش ضروری است. اما راهکارهایی نیز برای تقویت سیستم ایمنی بدن، کاهش خطر عفونت و افزایش طول عمر وجود دارد.

به گزارش جامعه ایرانی به نقل از نشریه اکسپرس، شما می توانید با خوردن غذای سالم، رژیم غذایی متعادل که شامل دست کم پنج وعده میوه و سبزیجات باشد، خطر مرگ زودهنگام را کاهش دهید.

ورزش منظم از دیگر موارد مهم برای تقویت طول عمر است. هر کسی باید دست کم ۱۵۰ دقیقه در هفته فعالیت متوسط بدنی داشته باشد. اما برخی تغییرات اندک در رژیم غذایی می تواند به تقویت سیستم ایمنی بدن شما نیز کمک کند.

خوردن قارچ به طور روزانه می تواند سیستم ایمنی بدن شما را تقویت کند و حتی از فوت ناگهانی نیز جلوگیری کند.

بر اساس گزارش دکتر جولیت کلوو، متخصص تغذیه می گوید: «قارچ می تواند به محکم کردن دستگاه گوارش و ارتقاء سیستم ایمنی کمک کند.»

به گفته این دکتر متخصص این ماده غذایی همچنین به دلیل برخورداری از مس، می تواند احتمال عفونت باکتریایی یا ویروسی را کاهش دهد.

قارچ ها پروبیوتیک هستند، بنابراین غذایی مناسب برای باکتری روده محسوب می شوند. این باکتری به تقویت سیستم ایمنی کمک می کند و  در عین حال باعث حرکت مواد در روده می شود.

قارچ همچنین حاوی مواد مغذی است که با باکتری ها و ویروس ها می جنگند. این ماده همچنین به طور طبیعی ضد التهاب است که به محافظت از بدن در برابر موقعیت های تهدیدآمیزی مانند بیماری قلبی و دیابت نوع دو حفاظت می کند.

جهت ثبت دیدگاه کلیک کنید

دیدگاه ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ادامه مطالعه

 

از دست ندهید

Copyright © 2018 JamehIrani. تمامی حقوق این پایگاه مطابق قانون متعلق به جامعه ایرانی است. استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.