ارتباط با ما در

کارشناس گاردین تشریح کرد

با رئیس دمدمی خود چطور برخورد کنیم؟

آیا تاکنون با رئیس خود صحبت کرده و گفته‌اید که رفتارهایش چه تأثیری روی عملکرد شما می‌گذارد؟ شاید ارزشش را داشته باشد که به او نیز فرصتی بدهید که دلیل تغییر رفتارش را آشکار کنند.

منتشر شده

جامعه ایرانی– شاید ارزشش را داشته باشد که به رئیس خود این فرصت را بدهید که دلیل تغییر سریع رفتارش را توضیح دهد.

به گزارش جامعه ایرانی به نقل از گاردین، رئیس من به شدت دمدمی است. من هرگز نمی‌دانم که هر روز با کدام رئیس روبرو خواهم شد –یک رئیس مهربان، بذله‌گو و شاد یا یک رئیس ترشرو، خشمگین و بی‌ادب. متنفرم از اینکه کارم به خلق‌وخوی او وابسته است. مسئله اینجا است که من کارم را دوست دارم.

این می‌تواند گلایه بسیاری از کسانی باشد که با یک مدیر دمدمی یا مدیری که آشنایی با خلق‌وخویش ندارند، کار می‌کنند. شارمادین رید، کارشناس گاردین در پاسخ چنین شرایطی می‌نویسد: زمانی که خودم رئیس بودم اصلاً فکر نمی‌کردم خلق‌وخویم می‌تواند هر کسی را از کوره به در برد یا برعکس موجی از شادی و انرژی را به راه اندازد. مطمئناً نمی‌خواستم وقتی مشتری وارد می‌شود با موج منفی روبرو شود و فشار زیادی را تحمل می‌کردم تا همیشه شاد باشم.

بی‌تفاوتی واقعاً در این زمینه به من کمک کرد. نخست من پذیرفتم که به‌عنوان یک رئیس مسئولیت من است که ثبات را در سازمان خودم فراهم کنم. ضمن اینکه یک روز آرام به احساسات شاد من نیز دامن زد و باعث شد دیگر صدای خود را بالا نبرم یا خشمگین نشوم چراکه این مسئله همه را ناشکیبا می‌کند حتی زمانی که مسئله به آن‌ها مربوط نمی‌شود.  اما من برای ارزیابی عملکردم به بازخورد نیاز داشتم؛ کارمندانم باید برای من آشکار می‌کردند که چه احساسی از تغییر رفتار من دارند.

آیا تاکنون با رئیس خود صحبت کرده و گفته‌اید که رفتارهایش چه تأثیری روی عملکرد شما می‌گذارد؟ شاید ارزشش را داشته باشد که به او نیز فرصتی بدهید که دلیل تغییر رفتارش را آشکار کنند.

جهت ثبت دیدگاه کلیک کنید

دیدگاه ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ادامه مطالعه

 

از دست ندهید

Copyright © 2018 JamehIrani. تمامی حقوق این پایگاه مطابق قانون متعلق به جامعه ایرانی است. استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.