ارتباط با ما در

خلیل‌آبادی :

نامه وزارت اطلاعات به وزارت کشور چند پهلو است

حسن خلیل آبادی تاکید کرد: هیئت رئیسه شورا قرار است هرچه سریعتر وضعیت حکم شهردار منتخب را تعیین تکلیف کنند.

منتشر شده

جامعه ایرانی – حسن خلیل آبادی عضو شورای شهر تهران با اشاره به آخرین وضعیت صدور حکم شهردار منتخب تهران اظهار کرد: نامه وزارت اطلاعات به وزارت کشور چند پهلو است و کفایت نمی‌کند.

حسن خلیل آبادی در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه نامه وزارت اطلاعات به وزارت کشور چند پهلو است و کفایت نمی‌کند، گفت: هیئت رئیسه شورا قرار است هرچه سریعتر وضعیت حکم شهردار منتخب را تعیین تکلیف کنند.

عضو شورای شهر تهران با اشاره به توئیت الهام فخاری که مبنی بر شهردار شدن حناچی از امروز بود، گفت: برای صدور حکم شهردار باید ابلاغ بیاید چنین چیزی صحت ندارد و هنوز وضعیت آقای حناچی مشخص نیست.

خلیل آبادی ادامه داد: در صورتی که حکم حناچی صادر نشود و شورای شهر بر انتخاب خود اصرار داشته باشند موضوع به هیئت حل اختلاف می‌رود.

عضو شورای شهر تهران در ادامه گفت: شاید بتوان لابی‌هایی با وزارت اطلاعات، وزارت کشور و سایر مراجع انجام داد. وزارت کشور دیروز به شورای شهر این جواب را داده که به دلیل عدم کفایت نامه وزارت اطلاعات نمی‌تواند حکم حناچی را به عنوان شهردار تهران صادر کند. نامه وزارت اطلاعات قطعیتی ندارد که وزارت کشور بتواند حکم را صادر کند.

 

از دست ندهید

Copyright © 2018 JamehIrani. تمامی حقوق این پایگاه مطابق قانون متعلق به جامعه ایرانی است. استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.