ارتباط با ما در

همزمان با تجمع احمدی‌نژادی‌ها مقابل دادگاه صورت گرفت

حواشی عجیب دومین جلسه دادگاه مشایی+ تصاویر

پس از آنکه اسفندیار رحیم مشایی مدعی شد کیفرخواست را نخوانده است، قاضی گفت: کیفرخواست را برای شما آورده‌اند؛ اما از پذیرش آن استنکاف کرده اید اسناد آن موجود است.

منتشر شده

جامعه ایرانی- پس از آنکه اسفندیار رحیم مشایی مدعی شدکیفرخواست را نخوانده است، قاضی گفت: کیفرخواست را برای شما آورده‌اند؛ اما از پذیرش آن استنکاف کرده اید اسناد آن موجود است.
به گزارش میزان، دومین جلسه علنی رسیدگی به اتهامات اسفندیار رحیم مشایی ساعتی قبل با حضور نمایندگان رسانه‌ها از جمله، خبرگزاری صدا و سیما، خبرگزاری تسنیم، شبکه خبر، باشگاه خبرنگاران جوان و خبرگزاری ایسنا برگزار شد.

به گزارش ایسنا، در این جلسه  که از ابتدا تا انتهای آن ، مشایی بدون لحظه ای توقف مداوم داد و فریاد می کرد و مدعی بود که دادگاه صلاحیت ندارد ، کیفرخواست از سوی نماینده دادستان ، قرائت و سه اتهام اقدام علیه امنیت کشور ، فعالیت تبلیغی علیه نظامی و توهین به مقامات دولتی به سبب انجام وظیفه به متهم تفهیم شد که وی از پاسخ به اتهامات امتناع کرد.

به گزارش تسنیم در ادامه جلسه محاکمه مشایی، قاضی غضنفرآبادی درباره تلاش مشایی برای دیدار با جیسون رضاییان، خودداری از قرائت کیفرخواست، ارتباط با جاسوسان انگلیس و اسراییل، اعلام هویت پانته‌آ فیوزی و آزیتا شفازند، واقعیت ارتباط لیلا زند با انگلیس و اینکه چرا سرویس امنیتی انگلیس به شما گفت فرآیند استفاده از بدنه اجتماعی اصلاح‌طلبان را تئوریزه کنید، سوال کرد که مشایی از پاسخ به این سوالات خودداری کرد.

قاضی ادامه داد: شما دنبال ریاست جمهوری از طریق جریان نفاق و کشورهای کانادا و انگلیس بودید. شما با این بهانه‌جویی‌ها به خودت ظلم می‌کنی.

مشایی در پاسخ به صحبت قاضی گفت: می‌خواهم با کت و شلوار از خودم دفاع کنم!

رئیس دادگاه گفت: آقای مشایی، اینجا سفارت انگلیس نیست اینجا دادگاه است؛ شما و آقای بقایی چه تفاوتی با سایر مردم دارید که خود را تافته جدا بافته می‌دانید؟

وی در پاسخ به نظر مشایی مبنی بر صالح نبودن دادگاه گفت: شما براساس قانون می‌توانید به صلاحیت دادگاه اعتراض کنید اما تشخیص با دادگاه است.

در ادامه قاضی دستور داد سند استنکاف مشایی از پذیرش کیفرخواست را روی نمایشگر نشان دهند اما مشایی روی خود را برگرداند.

قاضی ادامه داد: آقای مشایی به کیفرخواست دسترسی داشتید اما آن را نگرفتید. ما هیچ اصراری به محکومیت شما نداریم، چرا خودت به محکومیت اصرار داری؟ می‌خواهید دادگاه را یک ماه دیگر تشکیل دهیم تا وکلا را معرفی و کیفرخواست را مطالعه کنید؟ نفع شما در این است که از خود دفاع کنید. اگر مشایی درخواست کند وقت را تمدید می‌کنیم تا از خود دفاع کند اما او این را نمی‌خواهد.

غضنفرآبادی در ادامه گفت: با توجه به عدم استمهال آخرین دفاع از متهم اخذ و دادگاه ختم رسیدگی را اعلام کرد و در وقت مقتضی حکم صادر خواهد شد.

تجمع احمدی‌نژادی‌ها مقابل دادگاه مشایی

جلسه دوم دادگاه “اسفندیار رحیم مشایی” رییس دفتر رییس جمهور سابق در حالی آغاز شد که جمع کوچکی از احمدی نژادی ها مقابل دادگاه انقلاب حضور یافته اند تا در صورت برگزاری علنی دادگاه مشایی در آن شرکت کنند.

یک دیدگاه

یک دیدگاه

  1. بهنام

    یکشنبه ۱۱ شهریور ۱۳۹۷ در ۱۷:۴۶

    احمدی نژادیها؟عجب ،همین احمدی نژادیها یه زمانی نور چشمی بودن

دیدگاه ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ادامه مطالعه

 

از دست ندهید

Copyright © 2018 JamehIrani. تمامی حقوق این پایگاه مطابق قانون متعلق به جامعه ایرانی است. استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.