ارتباط با ما در

ساعی:

با بحران سیاسی شدن مسائل اجتماعی مواجه هستیم

منتشر شده

جامعه ایرانی – عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه با بحران سیاسی شدن مسائل اجتماعی مواجه هستیم، تاکید کرد: اصلی ترین معضل کشور بحران بیکاری است.

زهرا ساعی در نشست علنی مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور، گفت: جمهوری اسلامی ایران امروز در شرایط پیچیده ای قرار دارد و به شکل عجیبی تمام پدیده های اجتماعی در جامعه ما سیاسی شده است و این سیاسی شدن مسائل اجتماعی امکان یافتن راحل های لازم را از بین برده است.

وی افزود: حل مسائل اجتماعی، زیست محیطی، صنفی و اداری با خوانش سیاسی امکان هم افزایی را از بین برده اند نمونه های سیاسی مسائل اجتماعی از قبیل خشک شدن دریاچه ارومیه، آب خرمشهر و آبادان، دختران شین آباد، اسید پاشی، تجاوز و درگیری در ورزشگاه ها نشان داده است با بحران سیاسی شدن مسائل اجتماعی مواجه هستیم.

امروز شاهد افزایش طلاق هستیم

نماینده مردم تبریز، آذرشهر، اسکو در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: امروز شاهد افزایش طلاق هستیم که این موضوع افزایش زنان سرپرست خانوار، مراجعات به دادگاه و رشد بزهکاری را به دنبال دارد و همه اینها نشات گرفته از عدم اهمیت به مسائل اجتماعی است همان مسائلی که از آن غافل شدیم امنیت جامعه را تهدید می کند.

ساعی با بیان اینکه معضل اصلی کشور بحران بیکاری است، اظهار کرد: بیکاری معضل جامعه است که به دنبال خود پیامدهای نامناسبی برای جامعه و فرد بیکار به همراه می آورد.

جهت ثبت دیدگاه کلیک کنید

دیدگاه ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ادامه مطالعه

 

از دست ندهید

Copyright © 2018 JamehIrani. تمامی حقوق این پایگاه مطابق قانون متعلق به جامعه ایرانی است. استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.