ارتباط با ما در

کاظمی تشریح کرد:

چرا نمایندگان برای لایحه CFT به رهبری نامه نوشتند؟

منتشر شده

جامعه ایرانی- نایب رییس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس با اشاره به اینکه نمایندگان مجلس طی نامه ای از رهبر انقلاب در خصوص CFT نظرخواهی کرده اند، گفت: پس از اتمام فرصت دو ماهه، لایحه باید در صحن مورد بررسی قرار بگیرد.

محمد کاظمی، در خصوص اتمام زمان مسکوت ماندن ۲ ماهه لایحه الحاق ایران به کنوانسیون بین المللی مقابله با تامین مالی تروریسم و روند رسیدگی به این امر در قوه مقننه، گفت: با توجه به اینکه این لایحه برای مدت زمان مشخصی مسکوت ماند، مجددا باید در صحن مجلس مورد بررسی قرار بگیرد.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: به عبارتی باید اذعان کرد نظر نمایندگان در رابطه با مسکوت گذاشتن لایحه CFT  مبنی بر ارائه فرصت بوده لذا بررسی مجدد می تواند انجام شود.

نامه نمایندگان مجلس به رهبر انقلاب در خصوص CFT

وی در خصوص اینکه برخی از نمایندگان عنوان می کنند تعیین تکلیف CFT در گرو دریافت نظر رهبر انقلاب است، ادامه داد: باید یادآور شد نامه ای از سوی نمایندگان قوه مقننه برای دفتر رهبر انقلاب در راستای نظرخواهی ارائه شده است.

نایب رییس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: البته باید اذعان کرد هنوز پاسخی در خصوص موضوع مذکور دریافت نشده است.

نمایندگان در نشست علنی (یکشنبه، ۲۰ خردادماه) مجلس شورای اسلامی با درخواست مسکوت ماندن دو ماهه لایحه الحاق ایران به کنوانسیون بین المللی مقابله با تامین مالی تروریسم با ۱۳۸ رأی موافق، ۱۰۳ رأی مخالف و ۶ رأی ممتنع از مجموع ۲۵۳ نماینده حاضر در جلسه موافقت کردند./

 

از دست ندهید

Copyright © 2018 JamehIrani. تمامی حقوق این پایگاه مطابق قانون متعلق به جامعه ایرانی است. استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.