ارتباط با ما در

پیام کتبی رئیس جمهور ایران تقدیم همتای ترک او شد

پیام روحانی به اردوغان چه بود؟

اردوغان ضمن ابراز خرسندی از دریافت پیام روحانی، مجددا بر اراده ترکیه مبتنی بر ادامه همکاری‌ها با ایران تاکید کرده و درخصوص راهکارهای مربوط به چگونگی توسعه هرچه بیشتر مناسبات میان دو کشور و رفع موانع احتمالی موجود تاکید کرد.

منتشر شده

جامعه ایرانی– فرستاده ویژه رئیس‌جمهور به ترکیه شامگاه پنج‌شنبه با رئیس‌جمهور این کشور دیدار و پیام کتبی حسن روحانی را به وی تسلیم کرد.

سید محمود واعظی در این دیدار درباره آخرین تحولات مربوط به برجام، آغاز تحریم‌های جدید آمریکا و مواضع کشورمان در این موارد با رجب طیب اردوغان گفت‌وگو کرده و بر عزم ایران بر مقاومت تا پشیمان کردن آمریکا از اقدام خود تأکید کرد.

وی در ادامه این دیدار برخی دیگر از موضوعات مورد علاقه دو کشور در عرصه‌های دوجانبه و منطقه‌ای را با رئیس‌جمهور ترکیه مورد بحث و تبادل نظر قرار داد.

اردوغان نیز ضمن ابراز خرسندی از دریافت پیام روحانی، مجددا بر اراده ترکیه مبتنی بر ادامه همکاری‌ها با ایران تاکید کرده و درخصوص راهکارهای مربوط به چگونگی توسعه هرچه بیشتر مناسبات میان دو کشور و رفع موانع احتمالی موجود تاکید کرد.

وی در ادامه ابراز امیدواری کرد که در آینده نزدیک با رئیس‌جمهور کشورمان ملاقات کند.

جهت ثبت دیدگاه کلیک کنید

دیدگاه ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ادامه مطالعه

 

از دست ندهید

Copyright © 2018 JamehIrani. تمامی حقوق این پایگاه مطابق قانون متعلق به جامعه ایرانی است. استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.