ارتباط با ما در

روایت نامزد اصولگرایان درباره کناره‌گیری از انتخابات

قالیباف بالاخره اعتراف کرد

قالیباف گفته است که با فشار کنار نرفته و هرکس قالیباف را بشناسد، می‌داند که با فشار کنار نمی‌رود البته تاکید کرده که در جمع دوستان و بزرگان اصولگرا وقتی می‌گفتند که یکی باید کنار برود به من نگاه می‌کردند.

منتشر شده

جامعه ایرانی- روزنامه اعتماد نوشت: محمدباقر قالیباف، شهردار اسبق تهران و رقیب روحانی در دو انتخابات متوالی پس از یک دوره سکوت بالاخره ارتباط با رسانه‌ها را از سر گرفت.

قالیباف در همین چند روز گذشته باز به رسانه‌ها بازگشته و فعلا رسانه‌های همسو را انتخاب کرده است.

ماجرای معاون اولی قالیباف

روزهای پرالتهاب دولت و درست زمانی که صحبت از تغییر و تحولات در کابینه بود، خبری عجیب در مورد حضور قالیباف در دولت شنیده شد. این خبر ابتدا از سوی یکی از رسانه‌های اصولگرا منتشر شد و این رسانه مدعی شده‌بود که روحانی از قالیباف دعوت کرده تا به جای اسحاق جهانگیری بنشیند. خبرها آن قدر آب و تاب داشت که حتی صحبت از قطعی شدن رفتن جهانگیری هم به گوش می‌رسید و از آن سو رسانه‌های مخالف دولت هم نمی‌توانستند خوشحالی خود از رفتن جهانگیری را پنهان کنند.

بعد از مدتی هم این خبر به فراموشی سپرده ‌شد. روز گذشته قالیباف شخصا این خبر را تکذیب کرد. او در واکنش به این سوال که «شایعه شده بود که از شما برای حضور در دولت دعوت به عمل آمده است، آیا چنین بوده؟» با خنده پاسخ داده که «این مساله را از خبرنگاران بپرسید!» و البته در نهایت تایید کرد که « چنین مساله‌ای نبوده است.»

دروغ نشست با رییسی

چندی پیش خبری منتشر شد مبنی بر اینکه سیدابراهیم‌رییسی جلسات محدود و خاصی را با برخی اصولگرایان و در تهران برگزار می‌کند که اتفاقا قالیباف هم یکی از افراد شرکت‌کننده در این جلسات است. قالیباف در این مورد توضیح داده که این خبر صحت ندارد اما ادامه داده که «اینکه در موضوعات سیاسی همدیگر را ببینیم، طبیعی است و ما هم افراد اصلاح‌طلب را می‌بینیم و با آنها صحبت می‌کنیم و هم اصولگرایان را؛ این عرف سیاست است.»

احساس وظیفه یا فشار

همان زمان که قالیباف از انتخابات کنار رفت، اخباری مبنی بر فشار برخی چهره‌های اصولگرا برای کنار رفتن او منتشر شد. قالیباف گفته است که با فشار کنار نرفته و هرکس قالیباف را بشناسد، می‌داند که با فشار کنار نمی‌رود البته تاکید کرده که در جمع دوستان و بزرگان اصولگرا وقتی می‌گفتند که یکی باید کنار برود به من نگاه می‌کردند.

او در پایان این مصاحبه نیز گفته که ٣٠ صفحه دل‌نوشته در مورد انتخابات ٩۶ دارد که برای ثبت در تاریخ نوشته است.

یک دیدگاه

یک دیدگاه

  1. ایرج

    پنجشنبه ۱۸ مرداد ۱۳۹۷ در ۱۲:۵۴

    خخخ. دل نوشته … شما و رئیسی پول بیت المال رو هزینه تبلیغات می کردین و اون رئیسی جنایتکار پول های آستان قدس رو با کمک علم الهدی حیق و میل کردن … دل نوته رو آتیش بزن بریز روی آتش طلسم از خودت دور کن

دیدگاه ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ادامه مطالعه

 

از دست ندهید

Copyright © 2018 JamehIrani. تمامی حقوق این پایگاه مطابق قانون متعلق به جامعه ایرانی است. استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.