ارتباط با ما در

نعیمی پور، عضو شورای مرکزی حزب اتحاد ملت در گفت‌وگو با جامعه ایرانی:

کشور در حال فروپاشی نیست/ تمام مردم معترض کف خیابان خواهان انقلاب نیستند

نعیمی پور توضیح داد: درصورتی‌که راه‌حل‌های آقای خاتمی را مسئولان کشور دنبال کنند احتمالاً برای جلب اعتماد مردم موفق خواهند شد و اگرچنین نکنند هم باید بدانند مردم باکسی عهد اخوت نبسته است.

منتشر شده

جامعه ایرانی- محمد نعیمی پور گفت: مشکلات موجود در کشور را کسی تکذیب نمی‌کند، اما اینکه صحبت می‌شود کشوردرحال فروپاشی است و از بین می‌رود، باورکردنی نیست.

مخاطبان گفت‌وگوی خبری رئیس‌جمهور با صداوسیما انتظار داشتند، حسن روحانی در برابر دوربین تلویزیون با صراحت از دست‌های پشت پرده سخن گوید و دلایل مشکلات اقتصادی کشور و سرانجام درخواست مذاکره با آمریکا را به‌طور شفاف توضیح دهد، اما این شفافیت در سخنان حسن روحانی دیده نشود و اشاره‌ای به رازهای مگو صورت نگرفت.

روحانی چنان از شرایط حاضر سخن گفت که برخی مطرح کردند به نظر می‌رسد، آقای رئیس‌جمهور در کشور دیگری زندگی می‌کند، کشوری که در آن‌همه‌چیز سر جای خود قرار دارد و مشکلات بسیار اندک است، البته برخی هم بر این اعتقاد هستند که دولت تمام تلاش خود را به کار می‌بندد و رئیس‌جمهور نباید در نشست تلویزیونی خود به‌گونه‌ای رفتار کند که سبب ناامید کردن مردم شود.

محمد نعیمی پور، عضو شورای مرکزی حزب اتحاد ملت در رابطه با مصاحبه تلویزیونی رئیس‌جمهور و باورپذیر بودن آن توسط مردم به دلیل سفید نشان دادن تمام مسائل کشور در گفت‌وگو با جامعه ایرانی گفت: آقای رئیس‌جمهور در مصاحبه تلویزیونی دوشنبه‌شب خود به تمام مشکلات اشاره کرد و پیشرفت‌هایی که برای حل آن‌ها صورت گرفته را مورد تأکید قرارداد.

وی در این رابطه اضافه کرد: سیاه نمایی از جانب برخی به‌صورت افراطی دنبال می‌شود و به همین دلیل چیزی این افراد را راضی نگه نمی‌دارد. بدین معنا که حتی اگر آقای رئیس‌جمهور ده بار دست به توبه می‌زد باز به روش دیگری برای سیاه نمایی متوسل می‌شدند، بنابراین چنین روش‌هایی را قبول ندارم ضمن اینکه او به تمام مشکلات اشاره کرد، البته اقدام هم باید انجام دهد.

این عضو شورای مرکزی حزب اتحاد ملت در همین خصوص یادآور شد: درصورتی‌که رئیس‌جمهور همه‌چیز را نابودشده به تصویر بکشد، خشنودکننده است؟ یا اگر شما رئیس‌جمهور باشید چنین رفتاری را در پیش می‌گیرید؟

نعیمی پور دراین‌باره که رئیس‌جمهور معترضان اخیر را بسیار کوچک دانست، تصریح کرد: درصورتی‌که راهپیمایی مردم در روز ۲۵ خرداد ۸۸ را با امروز مقایسه کنیم، اعتراضات اخیر حتماً کوچک است. شکی وجود ندارد که بخش بسیار زیادی از مردم ناراضی هستند ولی به چنین رفتارهایی رو نمی‌آورند، بنابراین نام صحنه‌ای از یک فیلم «مردم» نیست. الحمدالله همه از کلمه مردم برای نظرات خود استفاده می‌کنند.

وی دراین‌باره که اعتراضات اخیر به‌قدری برجسته است که سید محمد خاتمی برای عبور از آن ۱۵ راهکار ارائه می‌دهد، توضیح داد: مشکلات موجود در کشور را کسی تکذیب نمی‌کند، اما اینکه صحبت می‌شود کشوردرحال فروپاشی است و از بین می‌رود، باورکردنی نیست. به همین دلیل آقای خاتمی راهکار نشان داد تا کارها پیشرفت داشته باشد و کشور و مردم کمتر دچار آسیب شوند. درصورتی‌که راه‌حل‌های آقای خاتمی را مسئولان کشور دنبال کنند احتمالاً برای جلب اعتماد مردم موفق خواهند شد و اگر چنین نکنند هم باید بدانند مردم باکسی عهد اخوت نبسته است.

این عضو شورای مرکزی حزب اتحاد ملت در ادامه اظهار داشت: بر اساس نشانه‌ها، نمی‌توان قضاوت کرد که تمام مردم معترض کف خیابان خواهان دگرگونی و انقلاب هستند.

نعیمی پور در این رابطه که سؤالات تنها مربوط به معترضان اخیر بود، بیان کرد: درهرصورت عده‌ای روششان این است که در خیابان صدای اعتراض خود را بلند کنند و گروه دیگری هم صبوری را پیشه می‌سازند. به‌هرحال وجود جمعیت مورداشاره دلیل براین نیست که عمده مردم خواهان آن هستند تا با تظاهرات و شعار مشکلاتشان را حل کنند و خیلی‌ها معتقدند تبعات انقلاب و دگرگونی ناگهانی به‌مراتب بیشتر از صبوری کردن است، بنابراین تا زمان مناسب صبر اختیار می‌کنند.

وی درباره امید بستن درباره حل مشکلات گفت: تلاش‌ها صورت می‌گیرد و ماهم اگر ناامید باشیم باید سر به بیابان بزنیم، با امید زنده هستیم.

 

از دست ندهید

Copyright © 2018 JamehIrani. تمامی حقوق این پایگاه مطابق قانون متعلق به جامعه ایرانی است. استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.