ارتباط با ما در

محسن هاشمی در جلسه شورای شهر مطرح کرد:

شبهه در تفریغ بودجه ۹۵/باید بررسی شود که درآمدها کجا پیش‌خور شده است

منتشر شده

جامعه ایرانی: محسن هاشمی با بیان اینکه شهرداری عملکرد بودجه سال ۹۶ را هنوز تحویل نداده است و اشاره به کلیات تفریغ بودجه ۹۵ افزود: امروز کلیات تفریغ به تصویب رسید اما برای برطرف شدن شبهات، این تفریغ بودجه دوباره به شهرداری تهران ارسال شد.

به گزارش ایلنا، محسن هاشمی (رییس شورای شهر تهران) در حاشیه شصت و هشتمین جلسه شورای شهر،  درباره محتوی جلسه امروز شورا، گفت: بررسی تفریغ بودجه سال ۱۳۹۵ در دستور کار امروز شورا قرار داشت. قرار بود تا اردیبهشت ماه تفریغ بودجه بررسی شود اما شهرداری اصولا در ارسال تفریغ بودجه تاخیر دارد.

رییس شورا با بیان اینکه تفریغ بودجه در شهرداری تهران کار جدیدی نیست، ادامه داد: بررسی تفریغ بودجه دارای استانداردهایی است که باید در قالب آن‌ها کار انجام شود. تفریغ بودجه با ۱۱ ماده  بررسی شد و نهایتا کلیات آن به تصویب اعضای شورای شهر تهران رسید.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران افزود: بودجه سال ۱۳۹۵ شهرداری تهران ۱۷ هزار و ۹۰۰ میلیارد تومان بود اما ۲۲ هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان هزینه شده بود، باید بررسی شود که این پیش‌خور کردن درآمدها در کجا هزینه شده است.

هاشمی با بیان اینکه شهرداری عملکرد بودجه سال ۹۶ را هنوز تحویل نداده است، و اشاره به کلیات تفریغ بودجه ۹۵ افزود: امروز کلیات تفریغ به تصویب رسید اما برای برطرف شدن شبهات، این تفریغ بودجه دوباره به شهرداری تهران ارسال شد.

جهت ثبت دیدگاه کلیک کنید

دیدگاه ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ادامه مطالعه

 

از دست ندهید

Copyright © 2018 JamehIrani. تمامی حقوق این پایگاه مطابق قانون متعلق به جامعه ایرانی است. استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.